Saturday, November 20, 2010

Jauh...

Hey there...

MR. H baru je jumpa aku tadi :(
Rasa sedey la bab nak berpisah sebulan, ntah camne die kat sana... Kulit die nampak agak gelap sket bab kenduri yang wat kat taman die. Tapi die tetap encem :)

Perkara pertama yang aku nampak tadi, CINCIN yang die pakai. Rasa camne ntah nak cakap. So aku terus tanya itu & ini. Rupa nye betol la telahan aku. Bes nye da cincin kapel kan? Aku kapel - kapel, suma BF tak penah dok bagi pun. Tapi kalu benda len tuh banyak la. Argh!! Tak patot aku nak jeles, bukan hak aku. Aku pun masih simpan barang - barang pemberian owang tanda mengingati. Tak pe la, bukan salah sape - sape pun. Aku tengok album FB 24/10 MS. S... Da pic CINCIN kapel tuh. Sangat bes kan kalu kita da benda yang serupa...




MR. H nak sedapkan ati aku, die cakap tak pe pasni aku akan dapat cincin yang lagi bes. Kowang paham tak ape maksud die? Jeng, jeng, jeng... Paham - paham suda la ok.

Aku rasa nak nangis kot, nak berderai air mata gak tapi aku pandang merata ( nak elak nangis )
Ala sebulan je pun, pasni insyaAllah dapat jumpa g. Yang penting sabar. Tapi die kat sana lak aku tak taw la kan ( boley ke sabar? ) Mana taw, jumpa MS. S jadi sayang balik. Ati manusia siapa yang taw kan...

Well, ape pun die akan naik bas malam ni kul 11. So moga selamat sampai la ek MR. H... Take care ek, muah!!

~ Besok adalah ari pertama aku akan stat keje. Hope suma berjalan ngan lancar & dipermudahkan segala urusan... Arap suma staf kat sana dapat terima aku, suka malah sayang kan aku... Amin

0 comments:

Post a Comment