Sunday, November 28, 2010

Sahabat Lama Kembali...



Dear my darling...

Arini kawan aku yang tak disangka add aku di FB... Aku pk banyak kali nak approved die, tapi atas nasihat Mama... Aku pun approved die.

Tadi aku rasa cam kena sambar halilintar bila tengok die yang add aku. Die la sahabat aku Farah Amira. Kami kawan 1 dorm di Teknik Arau dulu. Kami actually geng... Dalam geng kami ada Farah, Rohaida, Aisyah & Ros.

** Tak baik nak musuh ngan kawan - kawan... Buang yang keruh amik yang jernih. Memang la aku masih majok, tapi atas nasihat Mama & Farah... Aku pun cuba lupakan kenangan lama kami yang dulu, masa dulu muda g tak matang. Bergadoh sampai dipulaukan, memang pedih & perit. Aku wak diri jauh dari kawan - kawan yang aku sayang sampai terbit rasa benci di ati ~

Die pohon maaf pada aku atas kesalahan - kesalahan die yang lalu. Aku pun camtu gak, kalu leh biar la kami berdamai. G pun perkara ni da 4 taun berlalu... Sedey memang sedey :(

Die rupanye da berkahwin ngan BF die yang aku kenal. Lama dowang kapel taw... Tahniah Farah, aku tak sangka kawan aku ni da jadi sowang isteri pun. Die ada tanya aku gak bila nak kawen, aku ni lambat g nak kawen... Tak da plan pun, nak kejar aim aku dulu. Tapi andai kata jodoh aku da sampai, aku akan terima ngan lapang ati.

Mudah - mudahan...
Amin ~

** Kini kami kembali bersahabat & bukak buku yang baru, alhamdulillah...

0 comments:

Post a Comment