Monday, November 1, 2010

Kebahagiaan Dalam Perpisahan




Hey there...

Now I'm listening to da music & tetiba nek lagu yang aku wat tajuk blog ni... KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN :)

Wow!! Lirik lagu dalam ni memang bes kan?
Tetiba kenangan aku tertancap pada MR.AA... Kami kapel lama taw, boley kata die my soulmate.
Kami serasi, die pandai amik ati aku. Pada aku die lah segalanya... Walaupun ramai nak masuk jarum tapi ati aku tetap hanya die. Romantik kan? Sayang tol aku & die kan?

Kami kenal melalui chatting hehe!! Then jumpa di KL. Well, aku ni first love die... Die amat sayangkan aku. Kami kapel lama, malah die la BF paling lama bersama aku... Kami rapat semula masa aku balik dari Sarawak ( posting kat sana 4 bulan )
Dulu aku tak suka die bab die bukan taste aku hehe!! Tapi aku mula paham perkara tuh bukan la segalanya... Ape yang penting kasih sayang.

Kami kapel & putus tak lama pas tuh. Kami masing - masing wak haluan masing - masing & bersama pasangan baru. Tapi kami tak mampu nak menipu diri sendiri. Kami ego... Jadi kami bersama semula, namun semuanya hanya sia - sia. Bab die bukan g yang aku kenal dulu. Die da jauh berubah, perubahan yang sangat drastik!!

Hanya pada perkara remeh die akan sensitif, marah... Tapi aku tidak, aku pun tak taw ape g nak wat. Die lak masih ingat pada kekasih lama MISS N ( GF pas aku ) Katanya tak tenang seperti pemainkan ati pompuan tuh. Kerap gak die cakap kalu aku tak dapat terima diri die seadanya ( perubahan diri die skang ) So tinggalkan die...

Aku amat terkejut, die memang tak perlukan aku g. Bukan aku tak pujok tapi aku tak bersalah namun aku cuba mengalah... ( mengalah pada yang sayang ) Namun perangai die makin menjadi. Aku kol pun die tak nak angkat ( sedangkan aku cuba memujok )

Lalu, aku pun tinggalkan die. Aku arap die bahagia, g pun aku taw tuh yang die arapkan. Cuma selama ni aku maybe tak paham. Die deleted FB pas kejadian tuh... Tapi di YM, aku lihat connection die ialah GF lama die ( MISS N )

Jadi betol la ape telahan aku selama ini... Aku bahagia kini bab aku dapat memberi kebahagiaan pada kamoo MR.AA :)



0 comments:

Post a Comment