Sunday, November 7, 2010

Berita Gumbira...

Lalalala~

Ati aku berlagu girang ni... Taw nape? Jeng, jeng, jeng...

Aku da konfem keje!! Yeah!! Tadi HR da cakap yang aku akan stat keje pada 21hb ni ( Ahad ) 2 minggu lagi. Alhamdulillah, akhirnya muka aku da mula berseri - seri... Yeahhhaaa!!

So besok 9 pagi, agenda nya ialah :
~ Medical Check Up
~ Alter Uniform




Hehe manyak syiok la!! Macam - macam rasa nak keje ni berbaur rasa haha!! Cuak sehh... Lol!!
Aku anta mesej tadi kat suma kawan - kawan dari A - Z bagitaw kabar gumbira ni. Aku sangat hepi bab aku dapat lihat riak wajah hepi & syukur dari parents aku, Amin...

Aku akan mula keje opis hour dari 8.30 pagi - 5 petang selama 2 minggu ( orientasi ) bersama uniform baru. Tak sangka aku berjaya gak exam & interview tuh kan? Alhamdulillah...
Aku akan keje sungguh - sungguh ( semangat baru tuh ) At least, aku sempat raya aji lor...

0 comments:

Post a Comment