Tuesday, November 30, 2010

Benggang!!

Hey uols!!

Nak taw tak? Aku tengah benggang giler nih... :(

Aku da 2 ari basuh uniform & kena basuh g... 2 kali basuh la kiranye. Sebab, aku agak air dalam mesin basuh tuh kotor kot. Da la uniform aku puteh. Abeh jadi tompok - tompok kuning. Penat giler la camtu nak tunggu. Baju yang baru 2 minggu pakai da rupa setaun aku pakai taw tak. Eii... Geram nye aku :(




CRANKY la kalu ari - ari camni. Walaupun auto mesin basuh tuh tapi agak - agak la. Jenuh la abeh sabun aku. Aku tak campur ngan mana - mana baju len selain uniform semata - mata bab nak elak kalu da tshirt yang turun kale. Adoyai, walaupun tak campur tapi air lak kotor. Gila benggang!!

~ Da la Abah aku pun badmood, cakap ngan aku pun cam ape g. Sakit ati, jawapan die tak da yang positif & suma negatif. Geramnye... Damn!!

0 comments:

Post a Comment