Monday, November 8, 2010

Baru

Hello!!

Aku da tukar kale MP3 baru kat blog ni & playlist lagu... Saja ubah angin :P


Lagu Kalimah Cinta & Sesungguhnya sentiasa dapat wat aku menangis bila mendengar & menghayati, bab masih da cebis - cebis iman di ati kecik aku. Sesungguhnya, aku rasa kecik sangat diri aku di dunia ni, tiada lawannya hanya Allah. Lagu Padamu Aku Bersujud tuh lagu baru, tuh pun dapat wat aku nangis, sebak... Bab tuh la aku tukar supaya aku dapat sejukkan halwa telinga & ati aku ( supaya aku rasa dekat bersama Allah )


Mudah - mudahan kita semua sentiasa dirahmati olehnya...
Amin ~

** Aku mula kenal pada lagu Kalimah Cinta bila pertama kali aku berada di Teknik Arau bab pada tiap pagi wekend, surau akan bukak lagu ni & lagu nasyid yang len untuk suma penghuni blog dengar. Pada tika tu la, aku mula jatuh ati pada lagu nasyid. Alhamdulillah, lama aku mencari lagu ni. Akhirnya, pada taun lepas aku jumpa & sejak dari aritu aku sentiasa dengar & hayati.

2 comments:

  1. woot woot. wwaaa fara da de bloggg

    ReplyDelete
  2. da lama pn.. sjak taun lepas tp x penah update la, then design baru punye hehe with new post

    ReplyDelete