Saturday, November 6, 2010

Saturday...

Hey there...

Uols ape cer? Chat ke?
Hehe well, today actually aku da plan aktiviti baik punyo ( nak g kenduri kawen ) tapi tak jadi lak hehe... Alasan? Atas hal - hal yang tak dapat dielakkan, tettt~ Huhu... Aku kekenyangan today. Ye la, bangun je Mama da sediakan breakfast ( bihun goreng + ayam goreng tepung + milo panas )
Sedapnya hingga menjilat mangkuk & gelas haha!! Maka terjadi lah ular sawa Natasya Othman. Haha!! Bes kan kalu tiap ari camni? Hehe, nak lagi...




Berita ari ini!!
Kawan Mama, Kak Anil da selamat melahirkan baby sulung pagi tadi dalam kul 5 pagi ++
It's a BOY!! Yeah... Mesti sangat comey & debab gaya Umi nya haha... Aku doakan baby tersebut dapat jadi anak soleh seperti parents nya, amin... Mudah - mudahan hehe!!




Jap g aku nak g ziarah die d Hospital Jitra. Aku nak snap pic baby banyak2... Then leh upload kat blog via FB... Ok tak? Hehe...

2 comments: