Thursday, November 4, 2010

BFF Ku Reh Rehi...

Dear darl,

Lol... Kepada Reh Rehi A.K.A. Muhammad Faris bin Zakariya... Kamoo sangat baik di mata aku, segalanya yang baik ada pada kamoo. Ape la aku ni teruk sangat tak taw nama kamoo haha!! ( ni pun bab tanya kamoo tadi via HP )



Well, kita kenal melalui sowang teman... Kita pun keje sama - sama masa masing - masing tengah tunggu result SPM. Kamoo sangat gila - gila, I like!! Kita selalu tertawa bersama, berjumpa & bercerita. Malah aku dijadikan tempat kamoo meluahkan perasaan & masalah. Thanks my buddy... Kamoo gak begitu, selalu tak jemu mendengar masalah aku. Pendek kata, kamoo pendengar yang setia.


Ingat tak lagi, aku penah merajok kat kamoo bab aku dapat mesej dari sowang yang tak dikenali ( yang pasti pompuan ) maki aku macam - macam bab kawan ngan kamoo? Aku tak taw sape manusia syial tersebut... Aku sangat sakit ati ya amat... Walaupun da lama berlalu tapi aku tetap tak dapat lupa. Adakah " teman " kita yang wat ni suma? Maki aku walaupun aku tak salah? Geram sangat bila diingat balik...

Farish, skang kamoo da berada jauh tapi kamoo sentiasa ingat aku & tak penah los kontek ngan aku. Thanks sekali lagi ye. Bila berada bersama kamoo, aku rasa hepi seperti kita corakkan dunia kita ngan warna - warna pelangi yang amat indah. Rasa tak nak balik & nak berborak lama - lama hehe... Aku & kamoo sentiasa jujur dalam hubungan, kita tak penah sengketa... Tak penah hipokrit. Tuh la kawan yang setia ( BFF )


Aku suka lihat wajah kamoo tertawa ngan muka poyo kamoo tuh haha!! Muka yang slumber bagi pandangan aku lar kan ngan rambut kamoo yang ori tuh hehekz!! Kamoo sungguh menjaga aku. Ingat tak yang kita g gigs tuh? Kamoo betol - betol menjadi bodyguard aku hingga lelaki tak berani nak mendampingi aku. Thanks coz very take care kan aku masa di sana... Hehe, tak da yang nak amik kesempatan bab ada kamoo... Aku sangat hargai taw.

Pada kamoo, aku sentiasa doakan yang terbaik wat kamoo, sukses dalam idop...
Amin ~

0 comments:

Post a Comment