Saturday, November 20, 2010

Rindu...

Salam...

Aku nak sangat jumpa MR. H arini so aku pujok - pujok die bagi jumpa gak aku ( aku ajak kuar ) Cian kat die, aku rasa cam dok paksa die. Tapi aku rindu, tak puas jumpa tadi siang. Kami pun kuar... Bab aku ajak die g beli aiskrim.

Then kami singgah jap kat umah die, aku nak jumpa Farid. Tapi da malam kan... Farid pun mesti kena masuk tido. Hmm, rasa sonok da baby ni... Aku nak jumpa MR. H lama - lama. Tapi die cakap ngantok la, da BBQ la ( rasa tak bes da nak jumpa ) cam ganggu je. So pas tuh, die anta aku balik. Aku nak nangis da tapi tahan je la kan ( cover la ) kalu aku nangis kang, die tak nak p BBQ lak. Cian die da. Dalam ati ni tak baik wat MR. H serba salah. So better aku masuk dalam umah cepat - cepat. Besok malam die nak balik da ke Tanjung Malim ( sebulan kot, insyaAllah ) Mesti balik jumpa GF die kan? Hmm... Tak pe la. Aku pun tak da hak nak halang or kata tak bagi bab aku bukan sapa - sapa pun. Kalu nak kata cemburu tuh? Maybe ye, maybe tak la... ( tapi memang ye, kalu tak watpe aku nak marah kan? Kecik ati g ) Tapi biar la. Hubungan aku & famili MR. H baik & camtu gak sebaliknya. Tapi aku tak nak la atas bab famili suka & sayang penyebab die nak kawan ngan aku. Kalu boley biar la ati sendiri yang suka.




Aku & die ni kenal dari Form 2 g... Tapi sebenarnya dari Form 1 g kami da bersama ( cuma tak penah nampak & perasan, tak sedar kewujudan masing - masing ) Kami mula kawan dari Form 4 & alhamdulillah " persahabatan " tuh kekal sampai ke arini. Gadoh camne pun ngan die, kami tetap tak leh dipisahkan. Bab halangan tuh tak yah cakap la betapa banyak nye halangan dalam hubungan kami. Harap hubungan " persahabatan " kami kekal sampai bila - bila.


~ Panda ngah sedey nih ~


Muka aku kalu korang nak taw skang, memang monyok pun... ( cam panda kat atas ni, die gelar aku panda haha!! ) :(

Bab sedey die akan g besok & tak pasti bila leh jumpa g. Sejak die balik, tiap ari kami jumpa. Rindu ya amat tak leh nak cakap. Mesej & kol pun camtu gak. Cian kat die semalam aku marah bab lauk kenduri tuh. Aku tak da niat nak marah - marah. Aku ni selalu garang ngan die. Actually aku tak nak pun perangai camtu... Hmm :'(

Memang patot pun dulu die tinggalkan aku bab perangai aku. Tapi tak pe la, kalu owang da tak leh tahan ngan perangai aku, boley tinggalkan aku. Biar aku je jaga ati owang... Tapi ati aku tak da yang nak jaga. Tak pe la, nobody is perfect & so do I... ( nangis sedey )




Banyak kenangan aku ngan die, tak leh nak cakap kat sini ( bab perkara da lepas ) Biar la jadi cerita cinta kami berdua je... Tapi andai 1 masa nanti aku rasa berniat nak tulis kat blog ni, aku akan post ( publish ) ok... Insya Allah.

Tadi kuar sengaja aku pakai sweater pemberian MR. H... Aku sayang ngan sweater tuh, harta berharga paling bernilai ( aku jaga elok - elok )

Aku arap die dapat jalankan tugas die ngan baik kat sana nanti. Selamat berangkat & selamat sampai ngan selamat, Amin ~

** Aku arap ape yang die janji pada aku tentang " persahabatan " die akan tunaikan...
NO EMPTY PROMISES!!

0 comments:

Post a Comment