Monday, November 8, 2010

Hampir Kantoi...

~ RENTETAN KISAH OKTOBER


Pada yang berkenaan, sowi... :P

Die da mula membaca blog aku, malu nye aku ya amat. Adoyai, hampir kantoi kot huhu ape yang aku tulis pada blog aritu. Giler kot, mana leh baca... Malu la aku nanti. Tapi kalu da yang setia baca tiap blog archieved aku dalam ni, maka paham la beliau. Tapi pada yang tak mengikuti, maka tak jumpa la beliau. " Nice blog ever!! " die tulis... Huhu... Thanks...

Kalu la kamoo terjumpa, maka aku NO KOMEN~
Tapi kalu tak jumpe, maka aku leh tersenyum haha!!

** Die seperti kekasih awal & akhir, tak ke sudah... Tak kisah la bersama sape pun, tapi ati cam da bonding each other ( payah nak cakap soal ati ) Hubungan tak penah putus, like we are soulmate & meant to each other... L.O.V.E.


0 comments:

Post a Comment