Friday, November 26, 2010

Manusia Bangsat

Hey uols!!

Ni da story aku nak share la ngan uols... Da lama story ni since masa aku skol menengah g tak silap aku hehe!!

*****




Seorang gadis berusia awal 20 an menemui doktor pakar jiwa...

Gadis : " Doktor, saya rasa teramat marah yang sangat - sangat ngan BF saya hinggakan saya memanggilnya manusia bangsat. Ada kalanya saya rasa ianya keterlaluan, & ada kalanya pula saya rasa sememangnya saya patut memanggi dia camtu... "

Doktor : " Hmm... panggilan tuh sememangnya 1 kejian & hinaan yang agak melampau untuk seseorang... Tapi mungkin kamu ada sebab tersendiri sehingga memanggilnya sedemikian. Ceritakan & luahkan lah kepada saya agar saya dapat membantu... "

Gadis : " Ya, memang ada... Pada 1 malam kami berduaan di tepi pantai dalam kereta. Dia pegang tangan saya "

Doktor : " Dia pegang tangan kamu camni ke? "

Gadis : " Ya. Macam yang Doktor buat ni lah "

Doktor : " Kalu hanya sebab ni, tidak sepatutnya dia dipanggil bangsat. Tuh tandanya dia tak mau berenggang dengan kamu "

Gadis : " Kemudian dia merapatkan badannya kepada saya & memeluk bahu saya... "

Doktor : " Dia wat camni ke?

Gadis : " Ya, camni la dia peluk saya Doktor... "

Doktor : "Tuh bukan bangsat, tuh tandanya dia mau sentiasa berdamping ngan kamu "

Gadis : " Kemudian, dia cium saya "

Doktor : " Dia cium camni ke? "

Gadis : " Ya, ciumannya sama seperti Doktor wat "

Doktor : " Kalu sekadar ciuman camni, masih lom boley dipangey bangsat. Tuh tandanya dia sayangkan kamu "

Gadis : " Kemudian dia memasukkan tangannya ke dalam baju saya & meraba - raba buah dada saya Doktor "

Doktor : " Dia wat camni ke? "

Gadis : " Ya, camni la cara dia melakukannya... "

Doktor : " Tuh bukan bangsat. Tuh tandanya dia mau membelai diri kamu "

Gadis : " Kemudian, dia menanggalkan pakaian saya satu persatu... "

Doktor : " Adakah kamu membantah tindakannya? "

Gadis : " Tidak. Malah saya merelakannya bab saya sayangkan dia... "

Doktor : "Dia tanggalkan pakaian kamu camni ke? "

Gadis : " Ya, sampai saya berbogel sepenuhnya cam skang nih Doktor "

Doktor : " Tuh masih lom patut dipangey bangsat bab apa yang dia wat bab nak mengenali kamu sepenuhnya "

Gadis : " Kemudian dia mencumbui saya & mengadakan hubungan seksual sepenuhnya ngan saya "

........

Doktor : " Dia wat cam kita wat tadi ke? "

Gadis : " Ya, memang tuh la yang kami lakukan ketika tuh "

Doktor : " Tuh gak lom leh dipangey bangsat. Tuh tanda nya dia memerlukan kamu. "

Gadis : " Kemudian, dia memberitahu saya yang dia sebenarnya ada AIDS "

Doktor : " CHAIS!! MANUSIA BANGSATTT!!

( Kesemua pekerja klinik terkejut ngan jeritan DOKTOR PAKAR SAKIT JIWA tuh tadi... )

0 comments:

Post a Comment