Friday, November 19, 2010

Kenduri Kesyukuran

Salam uols!!


Well seperti tajuk blog di atas, famili aku da wat majlis kesyukuran arini. Kami masak adik beradik & Mama. Abah tolong tengok je... Huhu ^_^

Sonok bab kami suma gotong - royong masak sendiri. Tak yah nak order kat owang bab kami da belambak - lambak periuk belanga yang besar gabak. Pendek kata, kalu nak wat kenduri tuh boley la. Mana taw wat kenduri untuk aku lak ke, ehem - ehem... Tettt ~




Menu kami :
> Nasik berempah
> Ayam masak merah
> Dalca sayur

Kami tak wat kenduri & bacaan Yassin di umah tapi kat masjid hehe :P
So memang banyak dugaan ( tak leh nak cakap kat sini lah ) sampai lastly kami sedekah lauk - lauk yang da pada jiran - jiran & sahabat handai. Alhamdulillah suma licin... Aminnn ~

Tapi Mama cadang nak wat nasik lemak ark pada ari Sabtu ni untuk kasi kat masjid. Well, wait & see je la kan. Aku penat ya amat taw tak... Ahad ni aku da mula stat keje, takot nye aku. Sampai arini aku tak study ape - ape...




Besok lak anak sedara aku nak bertunang. Kalu kowang nak taw umah die penah dijadikan lokasi untuk drama CINTA MADINAH... Kat Kodiang tuh hehe... Aku & famili nak p la ( aku nak amik berkat la konon - konon ) Hahahakz!! Gediks da kot ni...

~ MR. H ajak p beli donut besok tapi aku da agenda len lak... Tadi lak MR. S nak jumpa, die pun satu... Da malam baru nak ajak jumpa. Aku pelik la ngan kawan - kawan aku ni suma cam CHIPSMORE taw tak!! MR. N pun same, trus ilang camtu je ntah la g mana... Aih pelik - pelik...



0 comments:

Post a Comment