Monday, November 8, 2010

Buruk Lantak...

Salam uols...

Aku semenjak dua menjak ni asyik lapo je keje nye, kira nak melantak. Asal da tengah malam je, perut aku mula da wat gendang siam ( lapo ya amat ) padahal da mam... Anak cacing mana la aku mengandung ni sampai kuat makan sangat, adoyai. Aritu asyik tak mam je sampai berhari - hari gastrik, tapi skang... Aku keje melantak je sampai naik nak muntah ( nak terkuar suma isi perot )

Aku punye menu malam ni :
>Roti Naan sekeping
>Nasik lemak 2 bungkus
>Teh panas ( Aina bikin )

Tadi tengahari pas abeh agenda aku di PMC, aku p merata lak da hal je tak abeh - abeh. Adik aku, Syamir da balik Shah Alam... Sedeynye pasni aku da tak da driver g, hmm :'(
Cuti sem sebulan rasa jap je rasa cam tak cuti. Besok die da stat new sem. Alhamdulillah, die pon da selamat sampai tadi kat ostel...

Aku rasa nak demam ni dari siang tadi, ntah la nape... Pening pala pas dari amik darah sampai la skang. Rasa nak pitam pun ada...Gila sakit pala, kat opis Mama sempat aku baring kat 1 sudut & baring tapi bila da stat time keje pas break time, aku tak dapat tido da. Sora Kak Tati ( opismate Mama ) kuat sangat... Pekak telinga aku. G plak dowang dok kenen kan aku ngan budak opis Mama... Adoyai, sabar je la... Naik malu babe...


Kesimpulannya :

~ Aku tak mo menjadi gemok lar akibat aku yang buruk lantak semenjak dua menjak ni... Bab aku obses pada berat badan!! Arghhh.... Tidak!!


~ Aku tak mo menjadi gemok camni ~

0 comments:

Post a Comment