Tuesday, November 23, 2010

Jangan Stress!!

Hey uols!!

Da 3 ari aku keje, alhamdulillah suma ok je... Tak da masalah. Rasa sangat mencabar keje aku & aku kena banyak sabar. Alhamdulillah wat masa ni aku masih dapat bersabar. Hope wat selamanya hehe!! Team aku alhamdulillah baik - baik je, mesra alam. Dapat lak student - student Segi KD & Masterskill praktikal. Bes la, jap - jap mintak tolong dowang.




Dulu aku ditempat dowang tapi skang aku da UP sket haha!! Dulu student tapi skang SN taw. Sonok & kembang bila budak - budak tuh respect aku & pagey SN. Pergh!! Gempak nye aku rasa. Ape - ape tanya aku dulu cewah!! Aku lak baru keje kan, jadi aku kena la sentiasa rajin. Tak nak la hangat - hangat taik ayam. Kalu leh nak selamanye, AMIN~

Arap aku akan sukses selalu!! Chayok!!

0 comments:

Post a Comment