Friday, November 5, 2010

Rentetan Pakcik Perasan, Makcik Cemburu...



Hey yar...

Well, today got message FB from dats " crazy woman " yang tetiba nak marah - marah sindir konon cam die happy padahal dari riak mesej tuh tengok die sakit ati... Peliknye manusia skang, ntah la nape... Nape dari dulu die tak suka kan aku padahal aku tak penah wat salah kat die. Tapi die kata aku rampas BF die? Aku pun tak paham, bila yang aku amik BF die. Die kata sal laki, sanggup aku deleted die dari fren list FB. Memang aku tak nak da hubungan ngan die pun, aritu pun terpaksa je aproved die. Watpe kita nak baik ngan owang kalu die tak baik ngan kita A.K.A. hipokrit... Ngan laki tuh die cakap tak suka aku la ape la.

Ingat tak lagi masa aku tak bertudung, die kata pakaian aku seksi, jarang. Die len la baik kan, tapi aku taw perangai keburukan die. Bila aku da bertudung lak, die anta mesej cakap bagus la da bertudung tapi jangan anggap semua yang tak bertudung ni tak baik, yang bertudung baik. Ha, die kata kat diri die sendiri... Masa tuh nak je aku cakap balik tapi aku malas.

Renung - renungkan lah wahai gadis yang nama nye aku malas nak sebut kat sini. Aku arap ko benti la menghina aku bab kita tak sedar ramai g yang hina kita sebenarnya. Bertaubat la dari terus punye sikap marah camni pada aku. Aku deleted kamoo bersebab. Kamoo kata tak suka pada aku, marah pada aku bab lelaki itu masih sayangkan aku malah melayan aku. Kita tak leh paksa seseowang untuk cintakan kita... Muhasabah la diri tuh wahai gadis.




Ape leh wat, aku paham kamoo marah bab laki tuh tak menjadi milik kamoo. Aku lihat kamoo sangat berpura - pura disebalik luaran kamoo. Kamoo pk la sendiri. Aku sangat kecik ati ngan mesej yang kamoo anta pada lelaki tuh. Kamoo taw? Mesej kamoo suma nya aku dapat baca bab laki tuh forwardkan pada aku, sebab tuh la aku berubah & deleted kamoo semula untuk kali ke dua / ke tiga. Bab aku taw kamoo tak ikhlas pada aku. Kamoo hanya dekati aku bab nak taw sal aku & lelaki tuh ( perkembangan hubungan kami berdua ) Ye kan?

Kamoo mengalah saja la, bab kamoo bukan lawan aku. Hmm, ingat lah pesanan ni wahai gadis. Aku tak suka nak mencari pasal ngan kamoo...

0 comments:

Post a Comment