Tuesday, November 30, 2010

Budak Baru Belajar



Salam uols...

Aku da 2 minggu keje. Alhamdulillah so far so good... Team aku suma baik - baik. Pendek kata, suma staf kat sana friendly. Aku suka sangat bab dowang tak sombong, janji jangan berat mulut bertanya & jangan sombong...

Well, pada staf yang baru... Management gunakan sistem punch card & pada staf yang lama pakai sistem thumb print ( hebat la sket kan ). So today, las day aku pakai sistem punch card. Stat besok, aku akan pakai thumb print dah... Pergh!! Gila hebat dohhh...

Hehe!! Suka - suka. Alhamdulillah suma pihak baik termasuk Matron, para Sister & para staf. Da dekat 2 minggu aku asyik makan berdua ngan Sister aku. Ye la minggu ni aku je devided, member yang masuk sama ngan aku da stat syif ( die department len ) Then aku pun res sowang ark, bila turun je Sister datang makan semeja. Masa mula - mula keje dulu... Aku cuak ngan die, takot ow. Then bila da slalu mam ngan die, alhamdulillah. Banyak benda aku sembang & tanya ape aku tak taw.

0 comments:

Post a Comment