Tuesday, November 2, 2010

Leave Them All...




Yahoo!!!

Aku kali nih da dapat semangat baru lar. Aku da banyak pk dohhh ni...

Aku rasa aku da tak mo g dok pk sal suma MR. ( tak perlu mention ) yang penah hadir dalam idop aku. Aku malas da nak pk, nak simpan perasaan. Bila dowang tak kontek nih kan, da 1 perasaan baru yang terbit di ati aku taw... Mula - mula rasa sunyi nye, bosan, rindu... Tapi bila da lama - lama camni, aku rasa Alhamdulillah... Aku lega...

Ntah nape, rasa kepuasan... Rasa bebas... Bebas dari rasa kasih sayang, rindu atau leh aku kata perasaan cinta? Hmm... Pelik gak kan, tak kan secepat tuh aku jatuh cinta? Haha... Tapi tak da la, sume tuh hanya rasa sementara.

Skang aku rasa da cukup bahagia pun bersama sume insan yang menyayangi aku seadanya... Jadi nape perlu aku cari masalah kan... Sememangnye, aku telah punya kebahagiaan tuh di depan mata...




Alhamdulillah, moga aku kan terus bahagia
Amin~


0 comments:

Post a Comment