Sunday, November 7, 2010

Haziq My Baby...

Hey there...


Semalam ingat pas balik dari g tengok baby, nak terus upload pic nye tapi aku amat letey ar then leh tido pada kul 8 malam ( awal nye ) & terjaga plak kul 11 lebey ( then mula ar tak dapat tido )
Lastly kul 2 pagi gak aku tido... :P

Sonok nye g tengok baby semalam, cumil bangat. Berat 3.4kg lebey la... Pegang jap je pun aku nek lenguh... Tuh baru tak sampai sehari umo da lenguh, tunggu la umo sebulan... Mesti die debab. Merah je baby nye yang diberi nama HAZIQ. Diam je, asyik tido. Tapi aku cian la kat die... Lapo bab tak dapat menyusu. Umi nye punye susu tak dapat kuar. Cian ar, Haziq asyik nak isap jari je. Aku da tanye gak sama ada si Kak Hanil ( umi nye ) tak beri susuan ngan cara yang betol ( al - maklumlah, aku kan *****, so aku taw la ) Tapi Kak Hanil kata tak, Staf Nurse disitu pun da try gak tapi tak leh. Cian la kat Haziq...


~ Ni gift for baby Haziq ~

~ Saya jutawan POWEROOT ~

~ Perasan cam aku punya harta lak ~

~ Tak abeh g posing hehe... ~

~Cian Haziq nak isap jari ~

~ Umi, nak susu ~

~ Cian Haziq ~

~ Exercise sket ~

~ Baby Haziq ~

~ Mama berangan nak baby la ~

~ Haziq tido la ~

~ Amik berkat nak jadi Mama lak nanti ahakz!! ~

0 comments:

Post a Comment