Friday, November 5, 2010

Aku Dikatakan Merak??




Hello uols!!


Now aku sangat sakit ati to MR.AA... Well, sangat angkuh die berkata - kata pada WALL FB nye yang baru tuh... Aku digelar MERAK!! Sangat sakit ati lol... Kamoo ni memang la, ape salah aku? Sedangkan kamoo yang berubah ati pada aku dulu, kamoo sangat sensitif pada aku. Kamoo tutup FB kamoo & skang kamoo muncul bersama FB baru ngan nama yang baru...

Kamoo add adik aku, tapi aku tak perlu isau bab aku da taw tektik & nama baru kamoo. G pon FB aku private, maka sesape pun tak dapat tengok aku. So, at least aku leh hepi g kan MR.AA??

Aku bukan merak seperti yang kamoo katakan tuh, maybe kamoo leh canang pada suma sal kisah kita ( keburukan aku / ape saja ) tapi biarlah bagi aku tuh akan jadi memori aku. Aku cuma sowang yang sangat ambitious sal future aku. Sangat - sangat impikan masa depan yang cerah... Tapi kita tak sehaluan. Aku nak ke kanan tapi kamoo nak ke kiri. Maka berakhirlah hubungan kita. Cukuplah...

Aku harap kamoo bahagia ngan MISS N...

2 comments:

  1. kak yangg cantek sedih2 pun kamu bleyh melawak yup. .hee. . biarrlahh kak dye ke kiri ke. . akak mesti kedepan oke?. .huhhu. . jangan reverse. . de parit kat belakang :))

    ReplyDelete