Monday, November 15, 2010

Cerita Basi...

Hey there...

So whats up?

Aku da 3 ari tak update blog... Gila kentang!! Terasa ni la paling lama aku tak update hehe... Letey punya pasal sampai tak sempat nak update lor A.K.A bz giler makk aii... Rindu sangat kat u blog. Muahhh!!




Actually banyak bebeno story aku bab da 3 ari tak update kan. Jadi story aku memang da basi la haha!!

So agenda aku pada arini :
  1. Anta adik - adik g skol
  2. Hadiri majlis anugerah cemerlang adik aku, Alif ( dapat tempat ke - 4 untuk darjah 6 Intensif )
  3. Pos apron Syamir yang tertinggal tuh kat Pejabat Pos Alor Star ( penting untuk klas masak die )
  4. Renew lesen L kat Pejabat Pos Alor Star gak
  5. G Pejabat Mara amik pin no untuk masuk MRSM ( Alif punye )
  6. G beli barang aku nak stat keje ( 21hb nih )
  7. Anta toto kat kedai dobi ( area umah je )
  8. Teman Mama isi minyak keta haha!!

Ari Jumaat lepas punye agenda ( basi story ) :

  1. Bangun lewat bab bebai sangat ( kes ari Khamis bawak ke ari Jumaat )
  2. Kemas bilik & punggah barang - barang yang dari ostel tuh ( bab da dapat keje kat Kedah, so tak yah pindah umah )
  3. Malam lak g kuar dating kat Alor Star ( mengidam nak mam koew teaw kerang tapi tak da )
  4. Tayar keta MR. H pancit... So aku tolong la ( tolong suluh & tengok je :P )
  5. Sampai umah ngan selamat hehe... I like!! Pengalaman manis tuh...

Ari Sabtu lepas punye agenda ( pun da basi story ) :

  1. Sambung mengemas sampaikan buku yang Baby ( junior ) aku mintak pun aku leh lupa nak cari
  2. Kuar g Pacific Alor Star cari barang - barang keperluan ( persediaan nak stat keje )
  3. Nak amik uniform ( tailor kata da siap, tapi bila p kedai da tutup awal )
  4. G Kuala Perlis makan besar hehe bab Alif dapat 5A. Menu makan : Cucur ketam + Pasembor + Laksa + Sotong Goreng Tepung + Fresh Orange... Yummy sampai gatai tangan ( allergic reaction )

Ari Ahad punye story ( basi gak la ) :

  1. G Maktab Mahmud anta result UPSR Alif & anta surat rayuan gak ( persaingan banyak walaupun result bagus )
  2. G JPJ tapi Mama malas ( die terlepas jalan then bebai, malas nak p da haha!! )
  3. G amik uniform yang tak dapat amik semalam :P
  4. G kedai moto kat Jitra lak, amik moto hehe... Thx ye MR. H tolong wak balik moto tuh ( bab aku da lama tak wak moto, jadi tahap konfiden tuh ZERO )
  5. Malam lak dating depan umah sampai lewat malam... ( jenuh garu nyamuk gigit hehe... )



Tuh la aku punye agenda 3 ari yang bz sangat sampai letey then tak dapat nak update malah FB pun aku tak bukak. Da la tak study g nih, da ark nak keje Ahad ni... Otak aku tak da ape benda g... Actually banyak g la selingan dalam agenda tuh bab sampai malam dok bz g. Bilik aku pun baru tengah malam tadi siap kemas. Tapi aku rasa tak puas g la mengemas. Tengok la besok lusa aku punggah g cari keje ( nak mengemas sampai puas ati then mati katak haha )

MR. H pun sempat g datang menyinggah umah aku haa ngan member die A.K.A member aku gak la hehe :P

4 comments: