Thursday, November 11, 2010

Perasaan Bercampur Aduk...

Dear darl...




Aku sedey sangat arini walaupun masih mampu tersenyum tapi air mata tetap mengalir. Kalu ni dugaan, ujian & ketentuan Allah, aku redha. Kau sabarkanlah ati hamba Mu ini & berikanlah hamba Mu ini ketenangan. Aku sedey ya amat, aku terkejut... Nape aku leh terkandas? Mybe Allah bagi aku kesenangan dalam cara len tapi kesusahan dalam cara len. Aku da tak dapat nak pk lagi, aku sedey... Tension sangat :'(




Dalam masa yang sama... Adik aku, Alif Haikal dapat 5A dalam UPSR. Tahniah Alif... Akhirnya tak sia - sia usaha Alif selama ni, berbaloi. Akak arap Alif diterima masuk ke skol agama yang Alif nak tuh. Alif adik akak memang pandai. Akak bangga & terharu da adik yang baik soleh cam Alif.

2 comments:

  1. jgn sesedih yunk. woo taniah. bt alif
    cozen aku pon dpt 5A gak

    ReplyDelete
  2. huhuk x sedey da x nangis da hehe... :P
    ye dapat 5A, thx hehe...

    ReplyDelete