Saturday, November 27, 2010

Jangan Ganggu Idop Aku...

Salam uols!!

Em semalam MS. S add aku di FB. Tapi aku tak approve pun. Aku tak nak la da manusia yang sengaja add aku semata - mata nak sakitkan ati aku. Seperti ape yang dah MS. P.U wat pada aku. Aku sendiri tak taw nape MS. P.U tuh nak gtaw perkara yang da lepas. Then die nak marah aku lak bila aku mengadu pada si dia. Aku malas nak balas ape die mesej aku bab aku takot kami akan gado. So aku diamkan je...

Aku kan minah CRANKY... So kena banyak la sabar, tak nak la nak moody. Kang ape pun tak dapat, sakit ati je dapat.

Macam - macam la. Aku tak nak dikata merampas hak owang. Penah aku dicop camtu oleh Mak Cik Cemburu akibat kapel ngan Pak Cik Perasan... Padahal dowang da lama putus, tapi die canang pada owang kata aku yang rampas. Besa la manusia, tak puas ati ngan owang len...




** So pada yang berkenaan, jangan la ganggu idop aku g ye... Mind your own biz ok? :)

0 comments:

Post a Comment