Friday, October 29, 2010

Alhamdulillah

Kupanjatkan kesyukuran ~

Alhamdulillah, aku da lega arini 1 agenda dalam idop iaitu g interview selesai... Sangat lega & I feels good hehe :P

Tak leh nak cakap betapa debaran yang da lama aku tunggu untuk dipangey akhirnya tiba. Thanks Allah bab bagi aku peluang ini. Aku sangat - sangat bersyukur & terharu ( I'm speechless )

Thanks famili ku yang banyak bagi support, pada pihak - pihak yang bagi aku kesempatan ini. Aku sangat bahagia. Aku lega sangat coz skang sangat susah nak dapat keje. Aku tak kisah ngan gaji yang ditawarkan, janji aku dapat pengalaman tuh & dekat ngan umah aku... Jadi tak da masalah wat aku mengenai penginapan & transport... :)







Pasni tak leh nak main - main g keje hehe... Tak pe la juz arap aku akan dapat & konfem job tuh hehe, ngan harapan aku dapat bahagia kan kedua parents aku & famili aku ( nak tunjukkan contoh yang baik )

Amin mudah - mudahan baik aje sumanya

2 comments: