Sunday, October 31, 2010

Tahniah...



" Tahniah pada kamoo... "

Aku da terlihat pic die berkonvo bersama rakan - rakan, famili & kekasih ati...

" Tahniah ye wak bab wak da pun grad & saya lihat wak bahagia disamping kekasih ati... Saya tumpang gembira... " :)

Aku tak nak komen pic die, bagi aku tak guna la aku nak komen kan... Biarlah hal yang berlalu, aku benci nak ingat lagi... Aku bukan benci die tapi benci ingatkan die. Langsung aku tak da kesempatan nak bersama ngan die, then die kapel ngan gurl len...

Tapi nape ye, aku pelik ngan laki ni... Walaupun dah berpunya... Masih nak aku jadi GF die. Die ingat aku sanggup ke camtu ? Die kata mampu berlaku adil... Sungguh pada pandangan mata aku, die amat tamak... Tak nak lepaskan keduanye... GF die pun sayang, aku pun die sayang...

Sudah la, aku tak perlu suma tuh ok... Aku masih boley idop lagi tanpa kamoo di sisi. Cukuplah kamoo da tinggalkan aku dulu hanya bab nak menjaga ati kawan - kawan kita... Aku pun menyesal kapel bersama kamoo, rasa perkara tuh da menjarakkan hubungan kita semua. Aku maybe mampu berlagak tersenyum dihadapan kamoo, tapi sedarlah dalam ati ni... Aku rasa nak lari jauh sangat dari pandangan kamoo :)

Nanti kawan kita nak balik Kedah nak jumpa aku bersama kamoo... Nape la die tuh tak leh jumpa aku tanpa kamoo ?
Hmm... Plisss, aku memang nak jauhkan diri dari kamoo...

0 comments:

Post a Comment