Thursday, October 28, 2010

Makan - Makan

So tired... Sangat kenyang~


Ahaks!! Penat sehh, tadi kuar g Kuala Kedah makan - makan. Celebrate birthday Mama... Wow makan besar nampak. Haha!! Tadi meraikan gak birthday aku ( 8/10 ) yang da lepas, Mama ( 28/10 ) besok & Alif ( 7/11 ) yang akan datang tuh. Harga pun boley blah la sesuai ngan makanan yang kami makan tuh...




Sonok la bab kali ni kami suma dapat kumpul & makan sama - sama. Ye la, kalu tak dulu... Aku tak da jauh di KL study then pas aku grad lak... Adik aku, Syamir lak yang tak da... ( Tukar syif ) Tadi die ada sekali bes la sangat... Baru rasa meriah hehe... Banyak order makan tadi, sampai naik mengah aku ni... ( boroi sudaa & rasa nak muntah ) Haha... Siyes...

Da la aku ngah sakit perut angin ( gastrik ) je dari pagi tadi, ntah nape... Tak selesa sangat sakit lorr, sape - sape leh tolong tak ark ( aisehh padahal diri sendiri tuh ***** ) Tapi tak taw la " care " camne kan haha!!

Saje la gediks sket, tapi memang sakit ni sampai skang. Nape la jadi camni hmm :(

Arghh, arap aku dapat tido lena malam ni ar... Minyak panas pun da letak tadi kat perut ni, adoyai seksa siot...

Yang bes tadi kami naik seat ekonomi haha time on da way g mam... Tak naik 2 keta ok, jadi kami yang da besar - besar ni terpaksa mengecilkan badan hehe ( kecik ke ? ), maka terhasillah seat ekonomi, cewahhh!! Pendek kata jimat suma lar :P

Semput gak keta nak gerak tadi, al - maklumlah kami suma besar gajah hehe...




Ok lah, rasa ngantok... Beta mau beradu dulu, zzzz...
Gudnite & sweetdream~
1.30A.M

0 comments:

Post a Comment