Monday, October 11, 2010

Clishe...

Agnes Monica ?

Hmm... Aku memang amat meminati penyanyi dari negara seberang ni... Coz dia punya vokal yang mantap bangat !
Aku boleh cakap yang dia sangat hebat... Lagu-lagu dia suma aku minat & aku ikuti... Kebanyakkan lirik lagu yang dinyanyikan dia sangat la clishe ngan story life aku... Sangat suitable ngan keadaan diri aku...
Seperti single lagu yang agak baru la iaitu JANJI-JANJI yang ditulis oleh " Dewiq " dari album " Sacretly Agnezious "...



JANJI-JANJI

Jangan pernah merasa
Kaulah yang istimewa
Bagiku kau lelaki biasa
Pandai berkata cinta
Tampan dan berharta
Kau pikir hatiku ’kan tergoda
Jangan samakan aku dengan gadis lainnya
Yang kau pikat dan kau jerat
Aku bukanlah gadis bodoh..lugu..
Bisa kau jadikan permainan
Kau sentuh
Kau cumbu
Janji janji yang kau beri
Janji janji jadi mimpi
Janji janji tak terbukti
Cintaku bukanlah sampah
Cintaku penuh rasa
Tak bisa kau buat seenaknya
Kau pikir aku bonekamu
Bonekamu…

0 comments:

Post a Comment