Monday, October 25, 2010

Late at Night...

Dear darl...

Aku tak dapat nak tido malam ni bab aku dirudung kesedihan... I do miss u so much MR.N

Nape wekend camni pun u bz, u tak pickup my calls... I tunggu u taw tak, macam - macam I wat today so I tak ingat kat u... Tapi still missin' u so much.




Well, da la berbalik pada diri aku... Duhai ati, jangan la sedey ok... Chill la hehe!! ( try nak hepikan diri sendiri lor )

Now tengah dengar lagu, layan je la. Em aha, da somebody sent message kat I tonite, die cakap die ni somebody la my " Secret Admire "

Sungguh aku tak kenal siapakah hamba Allah tersebut, pada mulanya aku amat nak marah tapi aku ingat pesan mama jangan nak marah owang, tak baik... Jadi aku cuba cool tak nak marahkan owang... Aku arap gak dat SA tersebut ikhlas & bukan nak pekena aku...

Aku pantang ya amat dikenakan lelaki GAMPANG camtu... Akibat pengalaman... Aku ingat da abeh skol & kolej, tak la ada g istilah SA ni, tapi still da SA wat aku?

Aku pun tak taw la nak komen ape, yang pasti mesti somebody who's noe me yang kasi my no. Hmm tak pe ark benda da jadi kan. Tak salah kalu nak berkawan tapi jangan salah guna istilah persahabatan tuh...

Aku ni ok je boley nak berkawan tapi aku ni style nak marah kuat bebal, nape ntah? Pelik la aku ni... Hmm aku sendiri tak suka ngan perangai aku. Tak pe la, nobody is perfect... Aku akan try berubah slow - slow demi kebaikkan semua pihak yar!!

** Muahhhkkksss!!! I love uols... ( Allah, myself, famili, BFF, friends )

0 comments:

Post a Comment