Friday, October 15, 2010

Kerinduan...

Pertama kali aku dengar lagu ni aku rasa di awangan... Aku telah jatuh cinta & I like dis song so much!! Aku bayangkan kalu perkahwinan aku nanti aku nak pasang lagu ni masa aku melangkah masuk ke dalam dewan yang dipenuhi bunga...

Tu lah cita-cita aku sejak dulu lagi. Aku mengimpikan perkahwinan yang amat indah di bawah pedang berjalan bersama suami dengan tuxedo nyer & aku lak bersama gaun yang sangat indah... Arghh!! Ntah la maybe tuh suma hanya lah angan-angan aku je huhu...

Bajet mesti tinggi tu, kena simpan banyak duit nak kawen haha!!





Aku minat sangat lagu ni... Aku harap nanti walaupun perkahwinan tu tak kan jadik seperti yang diangankan tapi cukup la kalu dapat pasang lagu ni bila sampai masa nya nanti...





Dulu pernah aku bersumpah
Selalu setia jika ku mencinta
Masih melekat rasa itu
Saat cintamu datang padaku

Semua terwujud, saat kau singgah
Panasi cinta, untuk setia merindu

(Korus)
Kerinduan tak akan menghilang
Kan selalu ku rasa
Tak mampu ku menghindar
Kau berikan, apa yang ku pinta
Kau mengingatku dalam cinta
Temaniku dalam…
Setia (jalani hidup ini)

Aku tak pernah mengharapkan
Cinta lain datang membelaiku
Aku dapat selalu bertahan
Menahan cintamu di sukmaku

Kehadiranmu basuh jiwaku
Engkau suluhkan api cinta diriku

0 comments:

Post a Comment