Saturday, October 23, 2010

I Like!!

Bila tengah sedey ni aku teringat lagu yang penah adik aku AINA tujukan wat aku. Die cakap lagu ni sangat sesuai wat aku... Tapi bukan dinyanyikan oleh aku la sebaliknya si lelaki tersebut la. Yaa sangat clishe, hmm quite upsad lor haha!! Cam ape g kan kahkahkah!! Rasa gila la nape ntah, patut la aku happy sangat today, coz aku akan nangis plak... Huhu, sabar je la duhai hati, insyaAllah... Tak nak dok marah sangat ni a.k.a moody, nanti owang tengok pun takot hehe :P

So now aku tengah hayati lagu nyanyian Kerispatih DEMI CINTA dari album TAK LEKANG OLEH WAKTU




Maaf ku telah menyakitimu
Ku telah kecewakanmu
Bahkan ku sia-siakan hidupku
Dan ku bau kaus putih diriku
Walau hati ini trus menangis
Menahan kesakitan ini
Tapi kulakukan semua
Demi cinta

Akhirnya juga harus kurelakan
Kehilangan cinta sejatiku
Segalanya telah kuberikan
Juga semua kekuranganku
Jika memang ini yang terbaik
Untuk diriku dan dirinya
Kan kuterima semua
Demi Cinta

Reff:
Jujur…aku tak kuasa
Saat terakhirku genggam tanganmu
Namun…yang pasti terjadi
Ku tak mungkin kan bersama lagi
Bila nanti esok hari
Kutemukan dirimu bahagia
Ijinkan aku titipkan
Usai cinta kita selamanya


0 comments:

Post a Comment