Tuesday, October 26, 2010

Menari Denganku...

~ Wonder Girl - Nobody ~


Lalalala~

Korang suka ark ngan lagu ni? Aku suka sangat lagu ni, suka like owang gilak haha!! Lagu ni best sangat & aku taw ramai yang suka. So do I hehe... Lagu ni banyak kenangan lar...

Aku akan menari kalu dengar lagu ni, sangat best mantap!! Huhu... Tak leh nak cakap... Pada sesape yang tak minat tuh tak pe la sowi ek, tak dapat join I nak menari hehe :P

Lagu ni sangat diminati bebudak kolej aku, menjadi trend untuk punya lagu ni... Malah da yang menari - nari mendengar dendangan lagu ni, pergghhh!! Sangat mampu memukau semua gadis di kolej aku ar... :)

Lagu ni gak aku & kawan - kawan wat sebagai persembahan pada warga Tampoi pada musim praktikal kumpulan aku yang terakhir. Pesakit kat sana suka sangat ngan persembahan kawan - kawan aku, sangat memukau & nampak sexy taw... Hehe, aku memang nak join nak menari same tapi aku plak dijadikan MC bersama kawan aku Ain pada acara tersebut. So aku tak ikot serta hehe... Tapi aku tak kisah bab aku enjoy sangat jadi MC for dat day... Rasa puas dapat bercakap di depan suma owang ( Matron, warga Tampoi )

Itulah yang pertama & las aku disana... Pengalaman 2 minggu disana amat aku hargai & akan kenang sampai bila - bila...


0 comments:

Post a Comment