Wednesday, October 13, 2010

Kami anak OTHMAN & ROHAIDA


Pic ni time kami baru sampai umah Mak Ngah... Die dok kuaters kat Gelugor & tengah packing nak pindah tak lama g coz Pak Ngah da bersara hehe... Ni la pic paling latest 4 beradik huhu...

Yang lelaki kat sebelah aku tuh 18 taun study kat Shah Alam, Kolej PTPL amik dip kulinari art... Bakal chef tuh hehe, em yang sebelah aku pompuan nih Form 2 & skol kat SMKBBD... Ala dekat je ngan umah...

Yang lelaki depan aku nih adik yang paling bongsu terbaik hehe, die Darjah 6 kat SKBBD & tengah tunggu result UPSR. Aku doakan die dapat result yang gempak bab die yang terbaik dari kami ni yang atas-atas hehe...

Yang pompuan tuh suka bergambar berposing cam aku akak die ni haa... Jadi tak heran la kalu pic aku penuh ngan die je huhu!!

0 comments:

Post a Comment