Saturday, October 23, 2010

Oktober 2010

Dear my lubly...

Arini aku rasa sedey sangat - sangat... Aku pun tak taw nape die wat perangai camtu seperti main - main... Ape yang die pk sebenarnya? Dulu cakap ngan aku len. Umpama bagi harapan pada aku, sal famili die, sal ati die... ( ke arah yang lebey serius ) tapi nape skang die leh kapel ngan pompuan len?

Sangat aku terkejut & berkecil ati ngan perbuatan die seolah - olah tak memikirkan ati & perasaan aku... Aku tak suka nak nangis bab laki coz sungguh aku telah dikecewakan oleh banyak laki. Aku hanya mampu tersenyum walaupun air muka aku berubah ya amat da naik biru... Dalam ati ni aku banyakkan sabar. Kami memang tak kapel tapi ntah la nape... Masing - masing da rapat mengenali famili masing - masing.

Sungguh aku kecewa. Aku memang mengaku tak mampu nak memberi komitmen pada mana - mana lelaki coz aku seorang yang sangat ambitious tentang future aku. Disebabkan aku asyik kapel & putus akibat kami punya hala tuju yang berlainan. Aku da tak kisah sal laki ni, sape nak mengenali aku silakan... Tapi aku memang tak mampu nak jalinkan hubungan yang lebey serius bab aku takut kecundang lagi. Biarlah aku bahagia bersama famili & insan - insan yang menyayangi aku, itu suda memadai buat aku... Tak pe la aku hanya mampu banyak bersabar, biar la kat die...

Terlalu kalut nak mencari pasangan ( tangkap muat ) cam GAMPANG!! SANGAT SIAL!!

Arghh... sangat sakit ati. Kepada MR.H, thanks a lot...
Hanya ini mampu aku cakap & aku masih mampu senyum taw, tak mati pun ko wat camni kat aku...




~ Cukuplah sekadar kawan... sampai sini saja cerita kita

LOSER!!

0 comments:

Post a Comment