Sunday, October 31, 2010

Seperti Lemas




Malam nih aku rasa amat kehilangan...

Aku dah terjebak ngan perasaan kasih & sayang yang aku taw bukan milik aku... Bukan kepunyaan aku... Nape aku da rasa camni. Sungguh Ya Allah, perasaan itu indah tapi juga menyakitkan...
Aku tak nak dah suka pada mana - mana lelaki lagi. Ya Allah, tolong la bagi aku kekuatan & kesabaran ni...

Sesungguhnya kerinduan tuh menguji kesabaran aku... Walaupun saling tak meluahkan perasaan tapi di hati aku, hanya Allah yang taw betapa hati aku ni hebat diuji. Die mungkin tak nampak aku hebat dimata die tapi hmm...
Nape ati lelaki cepat berubah ?? Hubungan seperti hangat - hangat taik ayam... Masa mula nak kenal, sangat iya - iya nak kenal... Tapi bila da kenal, lesap camtu je.
Begitukah sifat lelaki ?

Menjauhi aku... Menjauhi aku...

~ Jauhi la aku bila ati da tak suka tapi jujur la pada aku... Biarpun kebenaran tuh pahit tapi aku sangat menghargainya... Thanks coz penah memberi pelangi dalam idop aku...

0 comments:

Post a Comment