Monday, December 20, 2010

SubhanAllah...

Hey there ^_^


Entry aku kali ni berdasarkan cita yang berlaku pada aku seminggu yang lepas pada ari Isnin...

Al - kisah nya begini...

~ Aku sendirian kat umah dat day, aku off... Famili suma tak da, dowang ke Terengganu. Tapi dalam perjalanan pulang la ke Kedah. Aku lapo ya amat, maka aku ke dapur la nak masak. Aku plan masak " SAMBAL TUMIS IKAN + TERUNG BAKAR + SAMBAL BELACAN "

Sambal tumis ikan + sambal belacan da siap... Tinggal terung bakar je. So aku bakar la terung tuh... Terung ni favorite aku. Then aku letak dalam pinggan pas siap bakar, masa tuh aku tak perasan ape - ape langsung sampai la time aku nak letak pinggan terung tuh bawah tudung saji... Terus aku beristiqfar banyak - banyak & sebut SUBHANALLAH!!

Korang nak taw nape? Tengok pic kat bawah ni betol - betol ok... Ni la kejadian yang betol - betol berlaku di depan mata aku... Subhanallah!! Aku terus takot nak makan, then terus kol famili aku...




*****

But lastly aku mam gak cuma tak sentuh terung yang berkenaan, simpan wat bukti kekuasaan Allah S.W.T...

0 comments:

Post a Comment