Saturday, December 4, 2010

Penat!!



Salam pembaca blog aku yang setia...

Da 2 ari aku tak update blog. Aku capet bangat sehhh!!

Waktu keje aku telah wat aktiviti aku terbatas. Aku da tak dapat on FB & update blog tiap ari & berjam - jam cam dulu g. Kini aku asyik bz je, bila balik keje sampai umah pun aku da penat & banyak hal kat umah nak di uruskan.

Arini aku OFF tapi tak rasa cam off pun, letey ya amat. Sakit badan & urat. Kalu la aku dapat g wat body massage kan bes tak pun g wat facial treament ke, aduh bes bangat... :)

I like!!

Tapi apakan daya, aku keje pun 6 ari seminggu. Balik umah pun da letey, mengantuk. Kul 9 lebey da rasa nak masuk tido. Tambah lak aku da nak datang bulan ni. Mood aku pun agak kureng la, badan pun cepat tak bermaya... Rasa sleepy sangat then kuat melantak. Pelik kan? Owang nak datang period sakit -sakit, tapi aku lak len hehe!!

Aku bab sakit - sakit ni bila 1st day period la yang teruk sampaikan makan pain killer pun tak mujarab sampaikan aku kena g klinik & cucuk la. Fuh, teruk tol la.

Arini kuar lak huhu...

~ P cuci gg kasi cantik sket haha!! Gilap kasi kilat, pergh!! Buang karies gg yang menyemak d gg sampaikan aku rasa cam jarang lak gg aku haha!! Next appoinment bulan 6 lak. Memang slalu parents wak g klinik gg panel cuci gg tapi taun ni baru arini g ( da ujung taun pun ) hehe!! Gusi aku bengkak sume bab karies. Gusi aku memang sensitif pun sejak dilahirkan pun haha!!




Nanti kalu kaya sket nak pakai braces ( pendakap gg ) lak lah... Harga dalam 3 - 5 ribu bergantung pada gg masing - masing. Aku tanya doktor tuh tadi, nak try wat la 1 masa nanti, insyaAllah jika diizinkan Allah...

0 comments:

Post a Comment