Wednesday, December 1, 2010

Die Nak Ngorat Aku...

Salam uols!!


Haha gempak tak tajuk blog tuh? " DIE NAK NGORAT AKU..."
Pergh!!

Al - kisahnya begini, laki ni kerani kat tempat aku keje skang. Die kerani untuk memohon jawatan kosong. Masa aku datang apply keje, aku jumpe die la untuk g HR. Then, nak dipendekkan cita, lastly aku dapat keje kan cam yang uols taw skang.

Masa aku kenal dulu amik borang segala dll, muka die kerek giler!! ( maybe dalam ati mengata kat aku kot kan )

Bila 1st day aku datang keje pun, die masih camtu taw. Aku takot gak la. Die ni tinggi, muka pun ok ( sedap mata memandang la )




Then bila aku stat keje, baru aku taw peramah giler owang nye... Pandai melawak & yang paling gempak, die rupanya bukan Melayu!! Tapi India haha!! Cam tak caya la aku kan... Tapi tuh la kenyataan hehe... Da budak pompuan dalam tempat aku keje, memang syok giler kat die haha...

Aku lak? Aku besa je... Aku tak nak pk bab cinta ni malah tak nak aih kat die. Nanti da MR tettt ~ majok lak hehe :)

Pada MR - MR berkenaan, besa la kan adat la kita kuar & kenal owang baru... Tol tak? Yang penting kepercayaan & kesetiaan tuh mesti ada hehe...

Die ajar aku camne nak pakai mesin photostat arini kat admin. Ikh tak taw la nak cakap keje aku ni suma kena taw bab malah bukan bidang kita pun. Aku memang tak bergaul ngan laki kat tempat keje, aku takot dikata macam - macam. Jadi memang sebolehnya aku akan elak dari menjadi bahan bualan owang. Tak nak la dowang cakap baru masuk keje je da gatal kan? Ikh, mintak simpang suma tuh :(

** Tapi sememangnya aku sonok keje kat sini bab aku leh cakap Kedah puas - puas haha!! No pelek - pelek ok!! Tak mo dicop KEDAH MURTAD haha!!

Die kata aku GF die plak, adoyai taste minah Melayu ke mamat nih? Tak leh blah langsung. Ada la teka teki ape ntah yang die tanya aku tak dapat nak paham la ( tapi tentang ati die kata ) Aku pun tak paham? Korang lagi ark tak paham punye...

Tapi aku memang tak selesa la kalu dok dekat berduan ni, die leh plak nak men pijak kasut aku? Adoyai, memang la kasut aku comey ( hehe perasan lak ) aku taw tuh... :P




Die tengah cari pasangan nak menari untuk annual dinner tahunan, die kata nak cari budak paling cun... Seperti yang die cakap pada aku & team tadi, gurl tuh di department len. Wow!!
Mesti cantik giler kan?

Arap die pandai menari laa ~


0 comments:

Post a Comment