Wednesday, December 1, 2010

Perangai Ntah Ape - Ape...

Hey darl...

Uols chat ke ark? Well, aku ok je huhu!!

Sal tajuk blog aku arini... Aku nak story sal 1 mamat ni MR. AA ( kebahagiaan dalam perpisahan ) , die add aku d FB balik!!

Pelik ke tak pelik perangai owang camtu. Da la die deleted FB die dulu & tukar no hp bab tak nak kontek aku g, ni tetiba die lak add aku balik pakai new FB. Cam ape g kan? Kalu da tak nak kawan tuh tak yah la nak add g kan?




Poyo ke ape MR. AA tuh? Bukan aku tak taw tuh FB baru baru die. Benggong ke tak benggong? Die da deleted FB die then add FB adik aku balik, so mesti la aku taw kan. G pun aku ni quite fussy la bab nak approve owang. Kalu aku tak kenal / tak interested ngan owang tuh maka aku tak approved la :)

Bab aku penah da terkena ngan budak FB yang aku add. Die kata aku kawan die ke? Kalu bukan kawan nape nak add? Benggang nye aku, aku juz nak kenal je... Salah ke?

Lastly, lantak kat hang la MR. AA... Aku tak heran pun ~

0 comments:

Post a Comment