Friday, December 31, 2010

Penutup Tirai 2010



Salam uols!!

Ape kabar? Chat ke uols?

Hmm... Arini da pun 31hb maka kita akan melangkah ke taun yang baru. Kowang dah da azam taun baru ke? Ape azam kowang?

Aku tak da azam ape pun... Ntah la tak taw nak tanamkan azam ape kat ati & pala otak aku ni. Tapi ape yang penting keje. 21hb aritu genap sebulan aku melangkah ke alam keje. Alhamdulillah suma berjalan ngan lancar sehingga lah kejadian aku keje syif malam pada 28hb & 29hb... Aku tetido ya amat!! Hampir kantoi ditangkap Matron. Tapi yang mengantoikan kami ialah member aku yang tido tak reti nak bangun. Kami kena kaunselling form. Haha!! Tengok tuh baru je sebulan keje. Tak pe lah nak wat camne kan... :P

Aha lupakan sal benda tuh. Ape yang bes skang, aku dapat off 3 ari bermula 30hb - 1hb... Eiii, bes ya amat. Dapat makan & tido puas - puas hehe!!

~ Selamat Menyambut Tahun Baru 2011... Moga taun akan datang akan bawa kita ke arah yang penuh keberkatan, Amin...

P/S : Maaf la tak sempat nak ucap Selamat Menyambut Maal Hijrah bab aku terlalu bz keje sampai tak update pun blog yang tuh.

0 comments:

Post a Comment