Tuesday, December 28, 2010

Sejarah Wanna Live My Life



Salam uols...

Entry kali ni aku nak masuk sket bab camne leh wujudnye blog aku...

Actually aku da punya blog ni since Ogos 2009. Tapi atas sebab hanya suka - suka then tak taw nak pakai blog maka ia hanya sekadar blog tanpa update hehe :)

So masa aku prakikal di Muadzam for final sem, aku da member ( Chinese gurl ) yang penggila blog. Maka aku jadikan die sebagai rujukan aku... Banyak die ajar aku tentang blog ni. Tapi aku masih tak punya minat sal blog. Maybe tak taw bahan ape yang patot aku jadikan entry.

Sehinggalah aku create new page again tapi masih blog yang sama, cuma design it by my ownself... Dari situ mula punya kepuasan tersendiri tanpa tunjuk ajar... & kini inilah hasilnya!! I do love black, purple & green so much!! Maka terhasillah warna - warna pelangi indah dalam perjalanan blog aku yang aku mulakan entry baru since Oktober 2010.

Aku sowang blogwalker yang bebas, jadi aku suka tengok blog bloggers yang lain & dari situ aku akan improve kan blog aku yang dulu mati tapi wujud. Skang aku amat berpuas ati tapi semangat tuh tak stop setakat ni saja. InsyaAllah aku akan publish entry / info yang berguna wat uols ok? Dari masa ke semasa gak aku akan wat page aku jadi favorite blog uols...


0 comments:

Post a Comment