Wednesday, May 4, 2011

CONFIRM??



21 / 05/ 2011
Genap la 6 bulan aku keje...
Dalam tempoh tuh gak, keputusan sama ada aku dapat dikonfemkan ke tak
Takot kan?

Harap aku tak da masalah ape la
Aritu tengok prestasi aku ok je...
Ok ke?
Hehe... Skang da masuk awal bulan 5 da pun
Bape minggu je lagi

Now, I'm counting the day...
Disamping tuh, aku ngah bz full kan 25 point aku
Point tuh la menentukan lesen jururawat aku masih jalan...

Ha? Uols tak taw ek aku keje ape?
Huhu...
Nak jadi nurse kena ada lesen
Tak da lesen, tak leh amalkan tugas sebagai nurse taw

I'M PROUD BEING A NURSE

Dulu aku ni nurse in the making je
Time study dulu la
Antara lulus LJM or tak
Kalu aku kandas, dats mean aku tak dapat jadi nurse

Alhamdulillah
Bulan 7 2010, after a month exam...
Result kuar & aku lulus!!
Tak sia - sia parents aku anta aku g study kan?
Finally, I can make it!!



0 comments:

Post a Comment