Monday, May 30, 2011

Burung Kakak Tua



Hidup ni tak bley ke kalu tak menyusahkan owang ?
Masih ada manusia yang berhati busuk & dengki ngan owang lain...
Aku plak jenis diam je tak banyak cakap
Bab aku kalu da tak suka tuh aku diamkan diri je
Makin dilayan makin sakit ati

Ye la, kita 1 team & tambah plak kakak tua dibawah aku
Paling bebankan aku bila kakak tua digroupkan ngan aku
Nak tak nak aku terima ngan ati terbuka
Ye la daripada aku kena keje ngan team dari department len
Maka aku bersyukur je

Tapi kalu da parasit tuh
Tak yah cakap la, aku rasa kakak tua ni minat nak jadi story maker kot
Suka sangat nak jadi PENGARAH / PENULIS SKRIP nih
Wat citer yang bukan - bukan nak melagakan owang lain

Alhamdulillah, team aku tak dengar cakap die bab da kenal sangat da ngan perangai kakak tua tuh...
Insaf la kakak tua selagi kita masih sempat ni

Aku paling tak tahan bila die wat citer & citer tuh akan kembali pada owang yang die kata
Ikh, die tak nak ngaku lak tuh bila ditanya
Nape perlu berbohong? Apa yang kakak tua tak puas ati sal team ni?

Nape nak merosakkan kaum, bangsa & agama kita sendiri?
Bahagiakah lihat kejatuhan owang len?

~ Sabar je laaa ~

0 comments:

Post a Comment