Thursday, May 5, 2011

Black Swan



Entry kali ni aku nak share sal BLACK SWAN
Ha uols penah layan tak g film ni?
Sape yang tak tengok memang rugi taw...
Huhu

Actually, download je cite ni kat internet...
Memang cite ni bagi aku 13sx / 18sx
Coz memang ada scene yang errr...
Aku tengok memang yang tak ditapis la

Pelakon utama citer ni Natalie Portman sebagai Nina Sayers
Die bercita - cita nak jadi Swan Queen dalam persembahan Swan Lake
Sebagai Swan Queen die perlu pegang 2 watak
Black Swan & White Swan

Dalam masa yang sama, Nina Sayers berperang ngan diri die sendiri untuk jadi yang terbaik
So, dari situ timbul masalah psikologi dalam diri die

Bagi adik aku, die kata film ni bored
Tapi bagi aku, citer ni memang bes coz maybe aku menjiwai jalan citer ni kot
Cewah!!

Ending story citer ni
Nina Sayers akhirnya berjaya membuat persembahan sebagai Swan Queen ngan begitu baik
Sehingga mendapat tepukan gemuruh & ucapan tahniah dari semua
Dalam masa yang sama, Nina Sayers mati akibat dari perbuatan die sendiri tanpa sedar dibelakang tabir

Ha nak taw nape jadi camtu?
Uols kena tengok la sendiri ok...

0 comments:

Post a Comment