Wednesday, February 23, 2011

Kuat TIDO!!

Zzzzz!!!
Adoyai, aku adalah anak dara yang suka tido
Siot!!
Pembetulan!! Ehem - ehem...
Sangat kuat tido~

Giler kalu da tido ke even bom meletop pun aku tak kan bangun
Ha punye la payah aku nak bangun
Huhu...
Bak kata abah ku, " ANAK ABAH "
Hehe memang susah ya amat aku nak bangun
Liat giler ark
Asal la aku anak dara yang kuat tido, liat nak bangun?
Abeh la mak - mak kat luar tuh
Reject trus aku ni dari nak wat menantu
Tol tak?
Ngehhh~
Tak penting la, janji tido lebey penting!!

Pergh, dapat lak bantal yang empuk
Tilam yang empuk gak, katil yang besar cam aku pakai skang
Selimut yang tebal toto
Memang liat la nak bangun, tapi nasib aku bangun awal pagi g keje even malas
G keje pun masih ingatkan tilam yang empuk
Lalalala~



~ Gaya aku tido kalu nyenyak sangat ~



~ Gaya aku tido kalu aku letey sangat~

0 comments:

Post a Comment