Wednesday, March 2, 2011

Geramnya...




Geramnya aku kat budak - budak ni
Bila bagi kemudahan, senang - senang je nak rosakkan harta owang
Then mereka d'back up plak oleh ketua mereka
Da la tuh, tak cukup ngan perkara tuh
Member aku dimarah pihak atasan plak atas sebab tersebut
Alasannya tiap owang wat salah
Masalahnya harta tersebut amat la expensive
Korang budak - budak wat salah tak yah nak ganti langsung
Jadi kami mesti la tak nak bertanggungjawab
Tup - tup
Salahnya kami balik sebagai manusia yang BODOH
Benggong la dowang ni
Kenyataan senang dari dowang
Biarlah tuh harta atasan
Kalu ape - ape rosak, mereka yang ganti
Eh - eh senangnya cakap
Cuba kalu kami yang rosakkan
Mesti kena bayar kan - kan?

Geram tol aku
Akibat member aku yang dimarah
Dilepaskan kat aku ni
Haih tension nya aku ni sebagai manusia ape ntah la
Ditelan mati mak, diluah mati bapak

Dulu time aku jadi budak - budak
Suma harta dowang, kami tak leh nak pakai
Even nak sentuh segalanya mintak kebenaran dulu
Pakai harta sendiri taw
Tak da la cam zaman dowang skang
Bagi suap je
Bila da bagi kesenangan jadi camtu la
Tak pandai menghargai
Geram tol aku kat budak - budak ni
Ketua dowang bley lak gelakkan member aku
Cian kat die

0 comments:

Post a Comment