Thursday, February 17, 2011

VALENTINE DAY




Hey there...
Uols sambut ke VALENTINE?
Ha uols jangan salah paham ngan aku lak
Aku memang tak penah menyambut sejak azali lagi
Masa zaman skol aku suka sangat tengok owang sambut
Mula berangan bila besar nak camni gak la
Time tuh kata dalam ati je la
Huhu...

Tapi aku penah dengar ceramah
Baru aku paham ape tuh VALENTINE
Owang - owang kafir hanya nak menyesatkan kita ngan amalan dowang
Tapi kita umat skang terikot - ikot
Ye la, pendedahan kat majalah - majalah A. K. A media massa la
Kalu masuk FEBRUARI je, tajuknye macam - macam la tentang CINTA
Nanti ada la ajaran - ajaran kat situ
Yang ajar kita bab pilih pakaian bila dating, nak pilih adiah kat pasangan kita & macam - macam la
Tapi suma tuh atas dasar kesedaran kita sendiri
Tol tak?






Tak sangka baru taun ni dowang nak wat OPS VALENTINE
KLIK SINI kalu nak baca la uols

Ha, dok ye je uols ni...
Sejarahnye uols taw ke?
Camne terjadinya VALENTINE DAY yang kita dok sambut tuh?
Kalu nak taw, KLIK SINI

0 comments:

Post a Comment