Thursday, February 10, 2011

Lama Tak Update Blog...




Hey there...

Entry kali ni sal aku yang da lama tak update blog... So sowi to all my dearest readers. Memang aku sangat bz sampaikan tak penah g update since balik ke Kedah pas Hari Konvokesyen aku di KL. I miss u so much my lovely " WANNA LIVE MY LIFE "

Actually banyak sangat story yang uols miss dari aku since aku da balik aritu. Banyak sangat cite yang bes taw tak. Tapi besa la, aku terlalu sibuk ngan keje yang aku beri komitmen 200 % ( Cewah, ye la tuh haha!! ) sampaikan aku tak update pun.

Tapi insyaAllah, aku akan cuba selitkan story aku later ek. Hope uols can be patient k?

Tengok je la Januari tuh, aku dapat update sket je... Februari ni lagi la tak, haha!! Adoyai... Aku ni da la BLOG ADDICT!! :P

Tapi aku letey ya amat la... So aku tak dapat nak manage my time ngan blog ni...


0 comments:

Post a Comment