Sunday, January 9, 2011

Kesimpulannya...



Tahniah pada MR. N yang da selamat bertunang pada 1/1/2011 & akan melangsungkan perkahwinan pada 1/2/2012...
Tak sangka sepantas ni die akan menjalinkan hubungan pas diam ngan hubungan kami tanpa sebab.
Aku je yang bodoh tertunggu - tunggu cam tunggul...
Ntah ape - ape kan?
LIFE MUST GO ON!!
Die pun da tutup ACC FB hmm :(
Tak pe lah, maybe bukan jodoh aku.
Tiap kejadian tuh da hikmahnya & aku percaya Allah tuh Maha Adil
InsyaAllah mudah - mudahan...

**Thanks pada MY BFF yang menjadi pendengar & penasihat setia aku
U're da bes bro!!
Cayunk kat u...
Kamo sangat memahami aku, ye ar nape aku nak tangisi pemergian MR. N?
Die senyap camtu je
Idop aku selalu camni... Dari dulu tak penah berubah
Laki datang & pergi tapi tiap kali tuh la gak aku akan frust meratap kesedihan
Haha!! Tak patot betol...

CHAYOK - CHAYOK NATASYA OTHMAN!!

0 comments:

Post a Comment