Tuesday, January 25, 2011

Aku Juga Ingin Bahagia...

Dulu aku takot ngan bayang - bayang sendiri
Aku selalu menjaga ati mereka
Hingga aku lupa ngan perasaan aku sendiri
Aku actually takot nak melukakan ati owang di sekeliling aku




Tapi sampai bila
Bila sunyi cari aku, bila happy tinggalkan aku
Cam kain buruk
Ya, betol... Tak ubah cam kain buruk
At last, aku wat keputusan
Sampai bila aku nak camni
Tak da self confident
Aku pun nak bahagia gak
Aku sunyi camni bila diperlakukan camni
Aku pun nak happy cam mereka

Kalu idop ni da diberi pilihan
Mesti kah kita wat pilihan tuh?
Bagi aku, ya aku perlu wat pilihan tuh
Walaupun dulu aku takot bila pilihan tuh tiba
Tapi aku kena mengorak langkah
Aku tak nak berada di takok yang lama
Aku nak idop
" Wanna Live My Life "




Aku decide gak
Aku tak kan penah menyesal ngan keputusan tuh
Dulu aku takot perkara akan berulang yang sama
Tapi idop ni satu perjudian
Samada kalah & menang
Idop kena diteruskan
Kalu tak cuba, mana taw berhasil ke tak
Kita hanya manusia
Hanya mampu berusaha
Selebeynya kita berserah pada Allah
Biar Dia yang tentukan

0 comments:

Post a Comment