Thursday, January 6, 2011

Tahniah Juara Dewi Remaja!!




Hey uols!!

Tengok tak DEWI REMAJA kat Astro? Aku kalu ada masa selalunye akan tengok la rancangan ni. Ye la bz ngan keje kan, tak da masa la sangat. Tapi aku tetap mengikuti perkembangan rancangan ni bab aku sangat minat ngan DEWI REMAJA... :p

Tahniah aku nak ucapkan pada LOFA JUARA DEWI REMAJA 09/10. Secara honestnya, dalam suma peserta yang ada... Aku hanya nampak die sebagai juara bab die paling menyerlah di antara sume. So die memang layak!! Aku hepi sangat hehe...

Aku mula kenal die melalui iklan SILKY GIRL la... Hehe then sangat tertarik sampai nampak die rupanya peserta DEWI REMAJA. Aku sokong 100% taw... Wow!!


~ Napie Moksin ni nama photographer taw... ~


P/S : NEELOFA, 21, QLATE, MODEL & JUARA DEWI REMAJA, BERKETURUNAN PAKISTAN, SUNWAY UNIVERSITY COLLEGE...





0 comments:

Post a Comment