Sunday, January 2, 2011

2011




Hey there...

2011 yang membuatkan aku bertambah tua!! Oh no!! I'm 22 already? Sangat tua lor, kalu leh nak je still jadi 14 huhu, bley tak?




*****




Sangat m'konfiuskan otak suis di kepala aku ngan prob - prob...
Hee~
Ape nak wat?
Asyik nak gado ntah ape - ape padahal aku ni da BF ke?
Kapel ke?
Status aku ape?
Nak feeling lebey nape?
Ape masalah la aku ni?
Aku bukan nak gado & bebal pun tapi kalu aku cakap terasa gak cam owang tinggikan sora.
Mula ar aku nak nangis.
Nape ntah?
Aku ni gila ke?
Cakap sket nak jadi balah?
Aku kadang - kadang rasa lawak gak nak gelak...
Tapi owang len lak dok serius tak abeh - abeh...
Da tuh camne?
Aiyakkk!!!
Tension pala otak aku yang tak tension ni...
Maybe aku tak paham la situasi dowang yang ngah tension
Kan, kan, kan?


*****


So pada new year ni...
Aku nak mohon maaf pada owang - owang yang aku da sakitkan ati die
Pada yang aku cari pasal, aku tak memahami masalah tuh
Maafkan la aku ni insan yang lemah hehe :P




Aku taw aku jahat, garang cam " MAK SINGA ", suka nak touching - touching lagi
Aku ni suka cakap tak lapik, main nak lepas je ( konon nak jujur la ) tak mo hipokrit
Ye la kengkadang kejujuran tuh menyakitkan ati owang lak kan
Suka ungkit bila owang yang janji ngan aku tak tepati janji...
Nak wat camne, bagi aku kalu da janji kena tepati la
Tapi tak pe la, aku akan lebey memahami insan - insan sebegitu
Sowi again ye uols? Really - really sowi la
Aku taw " SOWI SEEMS TO BE THE HARDEST WORD "
Tapi jangan la nak marah ngan aku g
Aku kengkadang saja je wat gempak nak marah & majok
Tak kan tak kenal aku g kot?
Kata da lama kenal? Huhu...


*****


P/S : Selamat Hari Raya 2011 uols!! Mulakan idop baru ngan azam yang baru tapi makesure jangan azam je gempak tapi suda nye hampeh...


0 comments:

Post a Comment